Admin Blog

piątek, października 20, 2006

Piątek - czyli czas zwolnić

Po owocnym tygodniu pracy należy odpocząć. Już generalnie od rana siedzą niecierpliwie w boksach startowych, aby wyruszyć w kierunku bliżej niesprecyzowanym ... Ja zresztą też.

a co się działo w ten week?
problemy:
-poczta - exim (sic!) czyli jak zabezpieczyć żeby nie przedobrzyć.
-snort - grzebanie w sourcach
-staty - na życzenie szefa: webalizer, awstats, lstat

sukcesy:
-oglądalność :D co prawda w kilku artach zjechali nas z góry na dół, ale ja i tak jestem pełen optymizmu. Jednym słowy moje ego we własne możliwości wzrosło

to do:
-archiwizacja z automatu
-gui dla bazki
-nowe pomysły na portal.

I tym optymistycznym akcentem kończę (mam nadzieję) ten tydzień pracy. Mam nadzieję, że sobota i niedziela niczym mnie nie zaskoczy. . [^a-z]chy[^A-Z].

A i jeszcze naukowy dowód na to, że klimat się ociepla ;)